Set Kurus Shaklee Membantu Penurunan Berat Badan Dengan Berkesan

Penat dengan diet yang tidak berkesan?

Dah cuba pelbagai jenis diet tetapi masih tidak berjaya turunkan berat badan?
Sebelum ni dah berjaya turunkan berat badan tapi tidak kekal? Hurmmmm😕
Kami memahami anda. Bukan anda sahaja yang alami situasi seperti ini. 
Ramai yang terjerat dengan perangkap diet yang menyebabkan berat badan YO-YO.


Mari kami bantu anda untuk permulaan yang lebih sihat dalam menguruskan berat badan dengan MUDAH, FLEKSIBEL, SELAMAT DAN TERBUKTI BERKESAN. 

Berubahlah kepada badan yang lebih langsing dan sihat dengan SET KURUS SHAKLEE.
Set Kurus Shaklee sangat bagus untuk menyokong keperluan nutrisi terutama mereka yang menjalani Intermittent Fasting. Apabila digabungkan konsep intermittent fasting dan pada masa yang sama membekalkan badan dengan nutrien yang penting jadi tubuh anda akan dapat menukarkan simpanan lemak kepada tenaga dengan efisien, menggalakkan penurunan berat badan dan membina jisim otot anda.

SET KURUS SHAKLEE

Bagaimana SET KURUS SHAKLEE Akan Membantu Anda?

  1. Menguruskan berat badan anda dengan cara yang lebih sihat
  2. Membentuk badan yang menawan
  3. Meningkatkan tenaga dan berasa hebat
  4. Menambahbaik sistem pencernaan anda
  5. Mengembalikan keyakinan diri anda
  6. Menjadi lebih fokus dan bersedia 

APA YANG ADA DALAM SET KURUS SHAKLEE?

1. CINCH SHAKE
Cinch Shake - Membakar lemak dan membina otot

Cinch Shake minuman lazat dan berkhasiat ditambah dengan leusina untuk membantu membakar lemak tanpa kesan yo-yo. Leusina membantu membina dan mengekalkan otot tanpa lemak supaya berat badan lebih sihat dan langsing. Cinch shake juga mengandungi 20 jenis vitamin dan mineral penting. Jadi pengambilan Cinch shake dalam SET KURUS SHAKLEE dapat merapatkan jurang nutrisi dan mengurangkan rasa lapar.

Leusina dalam Cinch Shake bantu elak berat yo-yo


2. HERBLAX

Herblax - Pencernaan dan Pembersihan Lebih Baik

Herblax mengandungi campuran propretari termasuk daun senna yang digunakan secara tradisional sebagai laksatif semulajadi untuk meningkatkan pergerakan usus. Herblax membantu menyingkirkan toksin dari badan.

Perut terasa lebih kempis dan tiada lagi masalah sembelit!


3. LECITHIN
Lecithin - Pembakar Lemak Semulajadi

Lecithin membantu mempercepatkan proses pemecahan lemak. Ia juga mencegah daripada pengumpulan lemak di dalam hati dan menyingkirkan toksin di hati.


4. OMEGA GUARD
Omega Guard - Meningkatkan Kadar Metabolik

Omega Guard meningkatkan kadar metabolik dan mempercepatkan proses pembakaran lemak. Ia juga meningkatkan kesensitifan insulin tubuh untuk mengawal selia simpanan lemak.

5. VIVIX
Vivix - Bantu Turunkan Berat Badan

Vivix mengandungi Resveratrol yang membantu proses memecahkan lemak dalam badan. Resveratrol adalah sejenis polifenol. Kajian juga menunjukkan bahawa polifenol boleh menggalakkan fungsi hati yang normal. Polifenol terutamanya Resveratrol menyerupai kesan kesihatan daripada berpuasa atau pengurangan kalori, yang boleh membantu menurunkan berat badan. Vivix membantu membuatkan rasa kenyang dan kurangkan keinginan untuk makan (craving). Ia juga membantu menukarkan lemak kepada tenaga. Proses memecahkan lemak lagi cepat jika kita mengambil Vivix.




JOM DAPATKAN SET KURUS SHAKLEE SEKARANG!

Ramai yang sudah berjaya menurunkan berat badan dengan Set Kurus Shaklee ini. Untuk teruskan pembacaan lagi tentang Set Kurus Shaklee boleh klik di sini turun-berat-badan-itu-mudah.

Mulakan hari ini perjalanan transformasi anda dengan Set Kurus Shaklee. 
Untuk mendapatkan Set Kurus Shaklee ini boleh terus klik Whatsapp bonda di sini

Berminat untuk daftar sebagai ahli Shaklee dan terus dapat menikmati diskaun 25% serta pelbagai insentif menarik yang ditawarkan dari Shaklee.

Boleh terus klik link disini https://www.shaklee.com.my/joinnow untuk daftar sebagai ahli Shaklee.

#shakleethrive2023
#shakleetriumph2023
#blogmegashaklee

Penafian: "Segala testimoni, penulisan dan perkongsian yang dikongsi dilaman ini, bukanlah preskipsi rawatan. Ia adalah berdasarkan pengalaman peribadi dan perkongsian maklumat dari artikel-artikel serta rakan-rakan bagi tujuan perkongsian manfaat. Jika anda mengalami sebarang masalah kesihatan atau sebarang penyakit, anda digalakkan mendapat nasihat dari doktor dan pakar kesihatan untuk mendapatkan rawatan susulan.”
Kesan pengambilan adalah berbeza pada setiap individu. Suplemen Shaklee ini adalah salah satu medium/alternatif untuk membantu anda, bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit.

Ulasan

  1. Comel sungguh blog nya... Secomel tuannya. Banyak info dapat dari sini..tq share

    BalasPadam
  2. Simple tapi padat dengan informasi. Tq sharing.. Tak rugi amalkan betul-betul Set Kurus Shaklee ni... memang sangat-sangat membantu buat IF dengan lebih cergas dan rasa badan sihat. InsyaAllah.

    BalasPadam
  3. Wah menariknya, lagi-lagi dah nak Ramadhan ni, elok untuk kurus dan sihat :)

    BalasPadam

Catat Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Kini Multivitamin Shaklee Berwajah Baru

Part Time Job di Malaysia

Testimoni Shaklee Saya Vivix Bantu Sembuh Kayap