Bisnes Online Terbaik Malaysia

Jom Mulakan Bisnes Online

Apa Itu Bisnes Online?

    Bisnes online adalah perniagaan yang dijalankan secara atas talian menggunakan gajet dan internet. Dengan  berniaga secara online ini, di mana-mana pon kita pergi pon masih boleh menjalankan perniagaan. Kita bebas untuk bergerak, apa yang penting kita hanya perlukan gajet yang bagus dan capaian internet. 

    Tahukah anda menjalankan bisnes secara online ini sangat menguntungkan. Ramai yang menceburi bisnes online berjaya menjana pendapatan 4 angka, 5 angka malah ada yang mencapai 6 angka. Menjalankan bisnes online memberikan peluang pada kita untuk mempunyai waktu yang fleksibel, dapat meluangkan masa lebih bersama keluarga.

Bisnes Online Menjadi Trend Masa Kini

    bisnes-online kini semakin menjadi pilihan peniaga dan usahawan kerana :

✅1. Tidak perlukan modal yang besar:  Kos untuk memulakan bisnes online lebih murah berbanding bisnes secara konvensional kerana tidak memerlukan kedai fizikal, dapat mengurangkan kos utiliti dan boleh beroperasi di mana-mana sahaja.

✅2. Fleksibiliti: Bisnes online memberi peluang pada kita untuk menentukan masa kerja kita sendiri.

✅3. Lebih jangkauan: Dengan kemudahan internet kita dapat menjangkau lebih ramai pelanggan tanpa mengira sempadan geografi.

✅4. Kemudahan: Boleh menjalankan bisnes online di mana-mana dan pada bila-bila masa, sama ada dirumah atau sedang melancong.

Atas faktor ini lah membuatkan bisnes online dapat berkembang dengan lebih pantas berbanding peniagaan secara konvensional.

Tips Memilih Bisnes Online Yang Betul

💜1. Pilih bisnes yang anda suka lakukan. Contohnya, kalau anda suka pada bidang kecantikan dan suka nak orang tampil menarik, maka pilihlah bisnes yang menjerumus pada bidang kecantikan. Ini akan membuatkan anda melakukan bisnes tanpa rasa penat kerana 'passion' anda dalam bidang itu.

💜2. Buat bisnes dalam perkara yang anda faham/pakar.  Kalau anda pakar dalam sesuatu bidang, maka mulakan bisnes dalam bidang yang menjadi kepakaran anda. 

💜3. Bisnes yang sesuai dengan bajet. Nak mulakan bisnes ni pastikan kena dengan bajet anda, tak perlulah sampai berhutang. Anda boleh bermula dengan menjadi agen/pengedar produk atau dropship. Berniaga tak semestinya kena ada produk sendiri. 

💜4. Pastikan bisnes itu sesuai untuk pemasaran online. Kenal pasti dahulu produk itu sesuai atau tidak diiklankan dengan platform online.

💜5. Pilih produk yang high demand. Kenal pasti produk yang sentiasa orang cari dan banyak permintaan.

Malaysia's Trusted Brand

Shaklee Adalah Bisnes Online Terbaik di Malaysia

    Bonda sendiri telah berada dalam bisnes online Shaklee selama lebih dari 10 tahun. Jadi bonda akan berkongsi pandangan dan pengalaman bonda kenapa bisnes Shaklee menjadi pilihan bisnes online terbaik.

👍1. Produk Shaklee Yang Berkualiti. 

    Shaklee memfokuskan kepada produk makanan tambahan, penjagaan kulit dan pembersihan rumah yang berasaskan daripada bahan semulajadi, selamat dan berkesan.

    Produk yang berkualiti dan selamat sangat penting kerana kita akan menggunakannya untuk kesihatan diri kita dan berkongsi kebaikannya dengan orang lain.

Info lanjut Tentang Shaklee boleh baca di sini.

👍2. Keahlian Shaklee Yang Murah 

    Yuran keahlian serendah RM35 sahaja atau PERCUMA (jika membuat belian produk bernilai 100UV). 
Tidak perlu ada MOQ (minimum of quantity) seperti yang biasa di amalkan oleh sistem ejen atau founder produk.

👍3. Sistem Sokongan Daripada Syarikat dan Team

    Pihak Shaklee menyediakan sistem sokongan dari segi latihan berterusan kepada pengedarnya. Latihan di jalankan secara online dan offline merangkumi latihan berkenaan produk. marketing bisnes dan kepimpinan.

Selain itu, kita juga mempunyai sokongan daripada team. Apabila kita mendaftar sebagai ahli Shaklee, kita akan mendapat mentor (upline) secara automatik. Mentor (upline) ini akan membantu guide kita dalam bisnes Shaklee.

👍4. Boleh Memberi Peluang Mendapat Income

    Shaklee menawarkan peluang menjana pendapatan tanpa had dengan bisnes Shaklee. 

Pelan Pampasan Shaklee

    Shaklee bukan sahaja menawarkan bonus cash, malah Shaklee juga ada menawarkan pelbagai insentif lain seperti  Car Bonus Program, trip melancong 5 bintang yang ditaja sepenuhnya oleh Shaklee. 

👍5. Shaklee Bisnes Yang Bertahan Lama Dan Boleh Diwarisi

    Bonda lihat ramai orang yang buat bisnes online menjual produk2 yang viral namun tidak bertahan lama. Datang produk A viral, dia ikut jual produk A. Habis musim viral produk A, dia cari pula produk lain yang viral. Ini sebenarnya tidak bagus kerana bisnes macam ni susah nak sustain untuk jangka panjang. Kesan buruknya kita susah nak bina trust dengan customer kita. 

    Berlainan dengan bisnes Shaklee, ia bersifat jangka panjang. Sebab tu bonda boleh bertahan lebih 10tahun dalam bisnes Shaklee. Dalam bisnes Shaklee ia ibarat kita menanam pokok, jika pokok kita tanam, kita siram dan baja dengan konsisten, lama2 ia akan terus subur membesar dan berbuah lebat. 

Selain itu, yang bestnya bisnes Shaklee ini boleh diwarisi kepada anak kita. Usaha kita membina empayar bisnes Shaklee boleh kita wariskan kepada keluarga kita apabila kita telah tiada.

JOM SERTAI SHAKLEE PLATFORM BISNES ONLINE TERBAIK DI MALAYSIA!

    Jom daftar sebagai ahli Shaklee dan terus dapat menikmati diskaun 25% serta pelbagai insentif menarik yang ditawarkan dari Shaklee.

Boleh terus klik link disini https://www.shaklee.com.my/joinnow untuk daftar sebagai ahli Shaklee.

Boleh juga Whatsapp bonda di sini untuk bonda bantu anda uruskan pendaftaran keahlian anda.

#shakleethrive2023
#shakleetriumph2023
#NextlevelBlogging
#blogmegashaklee

Penafian: "Segala testimoni, penulisan dan perkongsian yang dikongsi dilaman ini, bukanlah preskipsi rawatan. Ia adalah berdasarkan pengalaman peribadi dan perkongsian maklumat dari artikel-artikel serta rakan-rakan bagi tujuan perkongsian manfaat. Jika anda mengalami sebarang masalah kesihatan atau sebarang penyakit, anda digalakkan mendapat nasihat dari doktor dan pakar kesihatan untuk mendapatkan rawatan susulan.”
Kesan pengambilan adalah berbeza pada setiap individu. Suplemen Shaklee ini adalah salah satu medium/alternatif untuk membantu anda, bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit.





    

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Kini Multivitamin Shaklee Berwajah Baru

Part Time Job di Malaysia

Testimoni Shaklee Saya Vivix Bantu Sembuh Kayap