Raya Bersama Shaklee

Raya bersama Shaklee

Raya-raya, raya-raya
Selamat Hari Raya
Kami ucapkan kepada satu dunia.

Raya-raya, raya-raya
Selamat Hari Raya.

Bonda ucapkan kepada semua. Semoga amalan kita di terima oleh Allah.

Raya-raya juga, namun kesihatan diri perlu kita jaga.

Nikmati Hidangan Raya Tanpa Rasa Bersalah!

Musim raya ni tidak dapat lari kan daripada menikmati hidangan raya seperti rendang, lemang, sate, kuah kacang dan pelbagai jenis kuih raya. 

Bagaimanapun, kesan selepas itu yang membuatkan kita tidak selesa.

Namun jangan bimbang, bonda akan share supplemen yang dapat membantu mengurangkan ketidakselesaan anda ketika anda menyahtoksin supaya anda boleh menikmati makanan kegemaran pada musim raya ini😍

Supplemen Shaklee yang anda perlukan di musim raya


Sejak zaman berzaman, bonda sekeluarga akan berhari raya dengan vitamin Shaklee sebagai ikhtiar untuk kami sekeluarga kekalkan kesihatan di musim perayaan.

Jadi, sangat perlu untuk kita ambil vitamin Shaklee dengan konsisten walaupun di musim perayaan. Di sini bonda kongsikan vitamin yang kita perlukan di musim raya:
  • HERBLAX
  • OMEGA
  • LECITHIN
  • ALFALFA

Rasa Tersekat? Tak Lawas Membuang? Perut Buncit?

Shaklee Herblax

    Seringkali kita mengabaikan pengambilan serat dan air secukupnya terutama ketika musim perayaan. Jangan risau, Shaklee ada penyelesaiannya.Tadaaa..kita ada Herblax.

Herblax iaitu campuran proprietari termasuk daun senna. yang digunakan secara tradisional sebagai laksatif semulajadi. Ia membantu melegakan sembelit yang ringan yang disebabkan pengambilan serat dan air yang kurang.

Terlalu Banyak Makanan Berminyak?

Shaklee Lecithin

    Lecithin soya memecahkan lemak kepada molekul halus untuk penghadaman, maka mengurangkan pengumpulan lemak dalam badan. 

    Ia membantu dengan memecahkan lemak kepada asid lemak untuk menggalakkan badan menggunakannya sebagai bahan tenaga dan bukannya menyimpan lemak berkenaan dalam tisu badan.

Shaklee Omega

Omegaguard pula membantu dalam membakar lemak. 

Jadi Omega dan Lecithin ini bantu memastikan walau kita ambil makanan yang luar biasa jumlahnya dari rutin harian kita, ia membantu dalam mengawal kolestrol badan kita. Ia bantu elakkan lemak dari terkumpul lama- lama di dalam darah.

Perlukan Bantuan Untuk Detoks?

Shaklee Alfalfa

    Shaklee Alfalfa digelar sebagai 'Bapa kepada segala makanan'. Alfalfa adalah gudang yang menyimpan kira-kira 300 jenis nutrien. Ia kaya dengan kandungan serat penghadaman dan enzim yang menjalankan fungsi badan.

    Beberapa kajian klinikal mendapati bahawa alfalfa menggalakkan pergerakan usus yang sihat dan sistem penghadaman yang sihat.

Kat sini ada juga sahabat bonda kongsikan tentang Hari Raya Sihat Bersama Shaklee

Haa. Nak beraya dengan Shaklee jugak? 
Jangan malu, jangan segan..Boleh Whatsapp bonda di sini😍

Kalau nak register sebagai ahli Shaklee, boleh terus klik link ni ye.


#shakleethrive2023
#shakleetriumph2023
#NextlevelBlogging
#blogmegashaklee

Penafian: "Segala testimoni, penulisan dan perkongsian yang dikongsi dilaman ini, bukanlah preskipsi rawatan. Ia adalah berdasarkan pengalaman peribadi dan perkongsian maklumat dari artikel-artikel serta rakan-rakan bagi tujuan perkongsian manfaat. Jika anda mengalami sebarang masalah kesihatan atau sebarang penyakit, anda digalakkan mendapat nasihat dari doktor dan pakar kesihatan untuk mendapatkan rawatan susulan.”
Kesan pengambilan adalah berbeza pada setiap individu. Suplemen Shaklee ini adalah salah satu medium/alternatif untuk membantu anda, bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit.

Ulasan

  1. Memang membantu sangat semua set ni time musim perayaan.. wajib ada lah kalau nak jaga perut dan kesihatan.

    BalasPadam

Catat Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Kini Multivitamin Shaklee Berwajah Baru

Part Time Job di Malaysia

Testimoni Shaklee Saya Vivix Bantu Sembuh Kayap