Untungnya Boleh Cash Rebate Shaklee Dapat Makan Vitamin Percuma

cash rebate Shaklee

Pernah tak korang beli barang, lepas tu dapat cash rebate?

Syok kan bila kita dah berbelanja beli barang, lepas tu kita boleh dapat pulangan cash rebate. Cash rebate yang kita dapat tu, kita boleh gunakan untuk pembelian seterusnya.

Ha ni lah sebabnya kenapa ramai orang mendaftar menjadi ahli Shaklee. Selain kelebihan menjadi ahli Shaklee dapat beli produk Shaklee dengan harga ahli yang 20-25% lebih murah daripada harga pasaran, kita juga berpeluang untuk mendapat cash rebate. 

Menarik kan?

Cash Rebate Shaklee Siapa Yang Layak Dapat?

Cash rebate Shaklee ni semua ahli Shaklee layak untuk dapat dengan syarat buat pembelian produk Shaklee dengan menggunakan ID Shaklee anda sendiri.

Pastikan anda membeli produk Shaklee di HQ, branch atau website rasmi Shaklee atau dengan upline Shaklee anda.

Jika anda membeli produk Shaklee di platform edagang atau toko/kedai jamu, tanpa mengunakan ID kita sendiri, so tak dapat lah cash rebate tu. Rugi kan.

Kalau anda belum mendaftar sebagai ahli Shaklee, boleh daftarkan di sini 
👇

Macam Mana Nak Dapat Cash Rebate Dari Shaklee?

Mudah je, bonda sendiri asalnya join jadi ahli Shaklee sebab nak makan dengan harga ahli lah. Lepas tu bila bonda makan vitamin Shaklee orang sekeliling perasan perubahan pada diri bonda dan anak2 bonda. 

Jadi bertitik tolak dari situ lah bonda start sharing dengan family dan kawan2 tentang kebaikan produk Shaklee ni. Tak disangka-sangka bonda dapat Cash Rebate dari Shaklee dengan hanya bonda collect2 order dari family dan kawan-kawan.

Cash Rebate pertama yang bonda dapat. 

Kenangan betul, bulan September 2012 bonda dapat Cash Rebate pertama dari Shaklee sebanyak RM34. Masa tu rasa happy sangat dapat cek dari Shaklee, zaman dulu-dulu Shaklee bayar Cash Rebate ni dalam bentuk cek. Bonda siap fotostat lagi simpan kenangan.

Walaupun nilainya mungkin nampak kecil, tapi cukup mengembirakan bonda. Waktu tu bonda surirumah yang tiada sumber income. Jadi bonda nampak peluang, bonda boleh dapat makan vitamin Shaklee yang berkualiti dan bagus ni dengan percuma!

Caranya dengan bonda kena pastikan setiap bulan bonda layak dapat Cash Rebate dari Shaklee. Ok, jom kita tengok jadual di bawah, anggaran Cash Rebate sebulan mengikut jumlah pembelian kita produk Shaklee dalam sebulan.

Cash Bonus Shaklee
Jadual Anggaran Cash Rebate Shaklee

Minimum pembelian kita mesti 150 UV terkumpul dalam satu bulan, baru kita layak dapat Cash Rebate. Biasa juga kita panggil Cash Rebate ni sebagai Bonus Shaklee.

Bila bonda dah tahu pasal jadual ni, untuk bulan2 seterusnya mestilah bonda aim nak dapat 21% Cash Rebate. Alhamdulillah sampai sekarang bonda masih mendapat Cash Rebate setiap bulan dari Shaklee.

Next Cash Rebate yang bonda dapat. Dari 2 angka ke 3 angka dan 4 angka.


هَٰذَا مِن فَضْلِ رَبِّي
Semua ini adalah kurniaan Tuhanku

Belum register sebagai ahli Shaklee atau keahlian sudah tamat? Boleh register terus di sini

Untuk hubungi bonda boleh 
KLIK LINK 👉👉👉Whatsapp bonda di sini😍
KLIK LINK 👉👉👉Whatsapp bonda di sini😍
KLIK LINK 👉👉👉Whatsapp bonda di sini😍

#shakleethrive2023
#shakleetriumph2023
#NextlevelBlogging
#blogmegashaklee

Penafian: "Segala testimoni, penulisan dan perkongsian yang dikongsi dilaman ini, bukanlah preskipsi rawatan. Ia adalah berdasarkan pengalaman peribadi dan perkongsian maklumat dari artikel-artikel serta rakan-rakan bagi tujuan perkongsian manfaat. Jika anda mengalami sebarang masalah kesihatan atau sebarang penyakit, anda digalakkan mendapat nasihat dari doktor dan pakar kesihatan untuk mendapatkan rawatan susulan.”
Kesan pengambilan adalah berbeza pada setiap individu. Suplemen Shaklee ini adalah salah satu medium/alternatif untuk membantu anda, bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit.


Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Kini Multivitamin Shaklee Berwajah Baru

Part Time Job di Malaysia

Testimoni Shaklee Saya Vivix Bantu Sembuh Kayap