Kini Multivitamin Shaklee Berwajah Baru

Multivitamin Shaklee
Multivitamin Shaklee pelengkap untuk keprluan nutrisi badan

     Multivitamin merupakan nutrisi yang penting untuk memastikan kesihatan badan optimum. Secara umumnya, vitamin berfungsi untuk membantu enzim agar dapat menjalankan tindak balas kimia tertentu dalam tubuh badan. 

    Pengambilan multivitamin dapat membantu dalam perkembangan tisu badan, pengawalan metabolisma badan serta mengekalkan kesihatan kulit, mata, gigi dan tulang. Vitamin perlu diambil dalam kuantiti yang mencukupi bagi mengelakkan penyakit tertentu. Kekurangan vitamin boleh menyebabkan pelbagai masalah kesihatan.

    Persoalannya, adakah kita mengambil vitamin mikronutrien yang mencukupi setiap hari?

Hasil Kajian Nutrisi


    Berdasarkan hasil kajian Nutrisi Golongan Dewasa Malaysia (MANS) 2014 menunjukkan kebanyakan rakyat Malaysia tidak mengambil makanan yang kaya vitamin dan mineral dengan mencukupi.

    Oleh sebab itu, kita perlu mengambil makanan tambahan seperti Multivitamin Shaklee untuk topup keperluan vitamin dan mineral yang diperlukan oleh badan kita.

Kesan Kekurangan Mikronutrien

    Tidak dapat lari daripada gaya hidup masyarakat masa kini,  yang sentiasa sibuk, terkejar-kejar, tidak jaga pemakanan, selalu makan makanan proses, stress yang tinggi, serta terdedah pada pencemaran menjadikan diri kita sangat kekurangan nutrisi.

    Cuba anda check ada tak simptom-simptom di bawah ini yang anda sedang alami?

Kesan Kekurangan Mikronutrien
Ada tak simptom ini yang anda sedang alami?

     Jika anda ada salah satu simptom di atas bermakna badan anda perlu mengambil Multivitamin. Bonda syorkan anda mengambil Multivitamin Shaklee kerana ia dijamin selamat, semulajadi dan berkesan. Bonda sendiri telah mengamalkan Multivitamin Shaklee ini sejak 2012 lagi, bermakna sudah 11 tahun bonda mengamalkannya.

    Sejak 11 tahun bonda menjadi pengguna Shaklee, ini adalah kali ketiga Shaklee menukar wajah multivitamin Shaklee. Kali ini siap penambahbaikan formula dan sekaligus tukar nama dari Vitalea Iron Formula kepada Vitalize.

Multivitamin Shaklee Berwajah Baru
Memperkenalkan Multivitamin Shaklee Berwajah 

Multivitamin Shaklee Berwajah Baru : Vita-Lize

  1. Setiap hidangan Vita-Lize membekalkan 25 jenis vitamin dan mineral penting.
  2. 2 tablet Vita-Lize membekalkan 600 mcg asid folik dan Vitamin B.
  3. Sistem penghantaran salutan mikro berpaten yang direka untuk memastikan penyerapan asid folik.

Keistimewaan Multivitamin Shaklee

    Pada tahun 1915, Dr. Forrest C. Shaklee telah mencipta multivitamin antara yang pertama di Amerika Syarikat. Hasil inovasi lebih daripada 100 tahun ini telah membawa kepada formulasi Vita-Lize.

Siapa perlukan multivitamin

Siapa yang perlu ambil Multvitamin Shaklee Vita-lize?


Kebaikan Mengambil Multivitamin Shaklee Setiap Hari
Kebaikan Mengambil Multivitamin Shaklee Setiap Hari



Perbezaan Multivitamin Shaklee yang Baru

Perbezaan Multivitamin Shaklee Yang Baru : Vita-Lize

Ini adalah nutrisi yang ada di dalam 2 biji vita-lize ini.

Cadangan Hidangan : 2 biji setiap hari menampung keperluan badan orang dewasa yang normal.


Perbandingan pasaran dengan Multivitamin Shaklee. 

Multivitamin Shaklee Vitalize lebih murah dan kualitinya pon terbaik berbanding jenama lain. Berbaloi untuk duit yang dilaburkan untuk kesihatan diri.

Nak dapatkan multivitamin Shaklee Vita-Lize? Terus hubungi Whatsapp bonda di sini😍

 Atau

Kalau anda pergi ke branch atau HQ Shaklee dan nak register menjadi ahli Shaklee untuk membuat pembelian, boleh isi link ni siap-siap. Nanti boleh dapat diskaun 25% terus selepas pendaftaran. https://www.shaklee.com.my/joinnow 

#shakleethrive2023
#shakleetriumph2023
#NextlevelBlogging
#blogmegashaklee

Penafian: "Segala testimoni, penulisan dan perkongsian yang dikongsi dilaman ini, bukanlah preskipsi rawatan. Ia adalah berdasarkan pengalaman peribadi dan perkongsian maklumat dari artikel-artikel serta rakan-rakan bagi tujuan perkongsian manfaat. Jika anda mengalami sebarang masalah kesihatan atau sebarang penyakit, anda digalakkan mendapat nasihat dari doktor dan pakar kesihatan untuk mendapatkan rawatan susulan.”
Kesan pengambilan adalah berbeza pada setiap individu. Suplemen Shaklee ini adalah salah satu medium/alternatif untuk membantu anda, bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit.





Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Part Time Job di Malaysia

Testimoni Shaklee Saya Vivix Bantu Sembuh Kayap